Page 15 - Sempozyum-2021
P. 15

Mehmet Akif Ersoy Salonu    Yunus Emre Salonu     Hacı Bektaş Veli Salonu    Taptuk Emre Salonu    Ahi Evran Salonu
 Başlama   Bitiş   Oturum Başkanı     Oturum Başkanı      Oturum Başkanı     Oturum Başkanı     Oturum Başkanı
 Saati  Saati  Prof. Dr. Mitat DURMUŞ  Prof. Dr. Abdurrahman GÜZEL  Prof. Dr. Nergis BİRAY  Prof. Dr. Özgür Kasım   Prof. Dr. Ahmet BURAN
                                    AYDEMİR
 Prof. Dr. Muhammet Eyüp     Prof. Dr. Ali YAKICI       Prof. Dr. Dilek ERGÖNENÇ     Ramazan GÜNER-Prof. Dr. Bilal     Prof. Dr. Ayşe İLKER
 SALLABAŞ-Öğr. Gör. Aslı   Yunus Emre’nin Eğitimde Dilin   Karahanlı Türkçesi Hukuk   KIRIMLI   Türkçenin Bilim Dili Olarak
 KOÇAK   Kullanımı ve Türkçe Öğretimine   Terimlerine Kültür Dilbilimi   Türkçe Öğretmeni Adaylarının   Gelişmesi Üzerine Düşünceler
 Yabancı Dil Olarak Türkçe   Katkısı  Açısından Bir Bakış  Estetik Zevk ve Algıları Üzerine Bir
 10:15  10:30
 Öğretiminde Sınıf İçi Yazma        Araştırma
 Etkinliklerinde Karşılaşılan
 Sorunlara Yönelik Öğretici
 Görüşleri
 Doç. Dr. Gülnur AYDIN     Dr. Öğr. Üyesi Ali Haydar      Prof. Dr. İsmail ULUTAŞ-Fatoş     Dr. Emine SUR     Doç. Dr. Erol SAKALLI
 7. Oturum  10:30  10:45  İletişim Kurma İsteklilikleri: Bir   “Amel” Kavramlarını Şiirlerinde   Söylem Çözümlemesi (Metinsel ve   Çocuğa Görelik İlkesi Açısından   İşaretleyicileri
         YENİGÜN
                                                               Türkiye Türkçesinde Seslenme
 BÖLÜKBAŞ
                                    Türkçe Ders Kitaplarında Yer
 Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen
                                                               (Vokatif) Ad Durumu ve
                                    Alan Dinleme Metinlerinin
 “Hakikat”, “Şeriat”, “Namaz” ve
         Evliya Çelebi Seyahatnâmesinde
 Suriyelilerin Arapça ve Türkçe
 İşleyişi Çerçevesinde Yûnus’un
         Metinlerarası Bir Yaklaşım)
 Karma Yöntem Araştırması
                                    İncelenmesi
 İnanç ve Fikir Dünyasına Farklı
 Bir Bakış
 Arş. Gör. Veli GÖK-Prof. Dr. M.
                                                               GÖKKAPLAN
         GAİNUTDİNOVA
 Eyyüp SALLABAŞ
 Türkmen Folklorunda “Kuş dili”
         Altın Ordu Dönemine Ayıt Cemal
 Yabancı Dil Olarak Türkçeyi     Ogulmaya SAMIZADE      Doç. Dr. Gülnara     Öğr. Gör. Dilara KESKİN     Dr. Öğr. Üyesi Yusuf
 Çevrim İçi Öğrenenlerin Yazma   Ed-Din Et-Türki’nin ‘Kitabu Bulgat   Türkçe Öğretmen Adaylarının Ko-
 Becerisindeki Gelişim Durumlarına   Al-Muştak Fi Lugat At-Türk Va-L-  nuşma Kaygı Düzeyleri Ve Konuşma   Siyasetnamelerdeki İdari Unvan-
 10:45  11:00  Yönelik Öğretici Görüşleri  Kifçak’ El Yazması (Kompozisyon   Kaygılarına İlişkin Görüşleri  ların Toplum Dilbilim Merkezli
         Yapısı Ve Prensibi)                                   Kavramsal Analizi
 Öğr. Gör. Derya Doğan GÖK     Botagöz SÜYERKUL-Prof. Dr.      Dr. Hülya UZUNTAŞ     Murat KAYA-Prof. Dr. Sedat     Dr. Öğr. Üyesi Bahri KUŞ
 Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi   Altınşaş KURMANALİ    Kutadgu Bilig’de Vakt-i Şâm  MADEN   Odağında Fiil(imsi)lerin
 11:00  11:15  Ders Kitaplarında “Halkbilimi   Ortaçağ Türk Alimleri Yunus Emre   Türk Dili ve Edebiyatı Ders   Bulunduğu Sorunların Kaynağı
 Unsurlarının” Kullanımı  ve Rabguzi’nin Eserlerindeki   Kitaplarında Su Okuryazarlığı  Üzerine Bir Değerlendirme
 Manevi Münasebetler
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20